Playson wchodzi na rynek szwajcarski

2022-02-04

Playson, jeden z czołowych twórców oprogramowania, zwiększa swoje europejskie plany ekspansji po uzyskaniu certyfikacji na swoje portfolio gier i narzędzia promocyjne. Dzięki dwóm umowom zawartym w Szwajcarii, jednym z najbardziej regulowanych rynków w branży hazardowej, firma ma tam rozpocząć działalność. 

Playson wchodzi na rynek szwajcarski

Udany audyt ISO 27001 przeprowadzony przez Międzynarodową Organizację Normalizacyjną umożliwił marce strategiczne posunięcie. Ten certyfikat jest warunkiem wstępnym dla operatorów iGaming, którzy chcą wejść na rynek szwajcarski. Za kilka tygodni nowi partnerzy Playsona będą zintegrować swoje automaty online i wejdą w życie.

„Playson jest zachwycony wejściem na rynek szwajcarski” – powiedziała Blanka Homor, dyrektor sprzedaży w Playson. Ponadto stwierdził, że ruch ten jest kluczowym kamieniem milowym w zaopatrywaniu wszystkich regulowanych rynków europejskich. 

To jeszcze bardziej wzmocni pozycję firmy w globalnym przemyśle bukmacherskim. Playson jest przekonany, że jego partnerstwo z wiodącymi markami, które rozumieją złożoność prowadzenia biznesu w tym regionie, zakończy się sukcesem.

Co to jest dla graczy?

Dostępnych będzie ponad 22 tytuły, w tym automaty takie jak Diamond Fortunator, Buffalo Power: Christmas, Jokers Coin Hold and Win, Solar Queen Megaways i Wolf Power Megaways. W ramach realizowanej strategii wzmacniania portfolio, Playson wyda kolejne tytuły w ciągu najbliższych kilku miesięcy. 

Narzędzia promocyjne Playsona będą dostępne dla szwajcarskich graczy, takie jak Cash Blast, który oferuje regularne nagrody pieniężne w ramach kampanii promocyjnych. Ponadto kasyna Playson zaczną oferować lojalnym klientom turnieje sieciowe z atrakcyjnymi pulami nagród. 

Nowa mechanika gry pozwala na większą liczbę spinów. Są również kompatybilne z Reel of Fortune i innymi turniejami z atrakcyjnymi pulami nagród.

To okładka na 40-dniowy miesiąc Wesołych Nagród

Miesiąc Wesołych Nagród rozpoczął się od promocji Magic Tale 70K, która trwała od 1 do 10 grudnia. Promocja Festive Season 80K rozpoczęła się od 11 grudnia do 20 grudnia. W trzecim wydarzeniu uczestnicy mieli okazję rywalizować o fantastyczną pulę nagród w wysokości 100 000 euro podczas fazy prezentów świątecznych, która miała miejsce między 21 a 30 grudnia.

Wejście Playsona na rynek szwajcarski następuje pod koniec promocji Merry Prize Month (impreza noworoczna), w której 100 zwycięzców podzieliło się nagrodami w wysokości 70 000 euro od 31 grudnia do 9 stycznia. Losowe nagrody pieniężne z tego turnieju, wysłane za pośrednictwem Cash Blast, wyniosły 30 000 €. 

Sto pięćdziesiąt tysięcy uczestników wzięło udział w czteroetapowej promocji z pulą nagród 350 000 €. Podczas wydarzeń o tematyce świątecznej przyznano 885 nagród pieniężnych, z których zwycięzcy otrzymali 54 551 041 punktów! Oprócz narzędzia Cash Blast, konkurencja została dodatkowo wzmocniona przez wydarzenie Holiday Present Cash Blast.

O Playsonie

Playson to międzynarodowy dostawca rozwiązań do gier z siedzibą na Malcie. Posiadając biura w Rosji, Białorusi, Ukrainie i wielu krajach UE, mają dość duży zasięg na całym świecie. Produkty i usługi zaprojektowane przez dostawcę są bardzo wciągające i zaspokajają potrzeby wielu platform do gier poszukujących grafiki w wysokiej rozdzielczości i porywających efektów dźwiękowych. Firma zatrudnia ponad 250 osób na całym świecie.

Dzięki doskonałemu portfolio gier Playson zapewnia znaczącą zawartość i motywy. Większość ich gier Omni-Channel HTML5 to automaty. Ponadto oferują gry społecznościowe, gry stołowe i gry zręcznościowe. Niektóre z ich najczęściej granych automatów to Fruits & Jokers, Fireworks Master, Clover Tales, Phoenix Fire i Fruitful Siesta.

Aktualności

Relax Gaming wita kołowrotkami Tiger Kingdom Infinity 2022
2022-05-10